Heidenreich fikk tredjeplass

 
Heidenreich fikk tredjeplassBildet: Heidenreich ble nominert med kampanjen "Når vannet stiger".
«Det offentlige gullegget» er en pris som Kommunal Rapport kårer for beste annonsekampanje rettet mot kommunesektoren i 2016. Heidenreich fikk en hederlig tredjeplass for kampanjen "Når vannet stiger".

Heidenreich har vært i godt selskap i konkurranse med Bluegarden, Xledger og Arena sammen med Utdanningsdirektoratet, Framsikt, Kommunalbanken Norge og Vivento.

Bluegarden, Xledger og Arena tok 1. plass , med Utdanningsdirektoratet på 2. plass , og altså Heidenreich på 3. plass. 1. plassen tok vinneren for kampanjen «ERP i skyen for norske kommuner».

Utdanningsdirektoratet ble nominert med sin kampanje om videreutdanning, mens Heidenreich ble nominert med kampanjen "Når vannet stiger".

Dette er 5 året på rad at Kommunal Rapport gjør stas på egne annonsører ved å dele ut "Det offentlige gullegget". Samtlige annonsekampanjer i Kommunal Rapport i 2016 ble tatt med i vurderingen. Av dem ble seks kampanjer nominert. Den første gullegget-prisen ble tildelt Manpower i 2012. Senere har Visma, Coop, Utdanningsdirektoratet og bladet Sykepleien vunnet prisen.

Foruten ansvarlig redaktør Britt Sofie Hestvik i Kommunal Rapport, har juryen bestått av Trine Christensen, rådmann i Ås og Børre Thorstensen, rådgiver og leder av Content Marketing i reklame- og digitalbyrået Oktan.

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår