Nytt butikkonsept vekker stor interesse

 
Nytt butikkonsept vekker stor interesse
Bademiljø lanserte ny grafisk profil og et helt nytt butikkonsept på slutten av 2015. Til nå har nær 80 av 120 medlemmer oppgradert sine butikker.

Butikkene er utviklet for å tilfredsstille stadig mer forventningsfulle og kvalitetsbevisste forbrukere som skal fornye sine bad. Der har kjeden truffet innertier med fornyelsen! I tillegg til en komplett oppgradert butikk, har Bademiljø også utviklet et showroom som rettes mot samme kundegruppe, men som er tilpasset medlemmer som ikke ønsker faste åpningstider og ordinær butikk. Dette har truffet godt og dekker et tydelig behov i markedet for bedrifter som lenge har savnet utstillingsmuligheter for sine baderomkunder.

Adm. direktør Thorbjørn Theie kan fornøyd registrere en sterk tilstrømming av nye medlemmer til kjeden etter omgjøringene.
- Så langt i 2017 har vi fått 10 nye medlemmer. En slik hurtig vekst har kjeden aldri hatt tidligere, slår Theie fast. Vi har fått nye medlemmer i Sogndal, Hønefoss, Nittedal, Mo i Rana, Bodø, Fredrikstad, Tromsø, Kvinesdal, Stjørdal og Asker. Ut fra interessen å dømme, virker det ikke som veksten stopper med dette. Vi er fortsatt bare halvveis ut i året.

- I tillegg til vekst i antall medlemmer, er det gledelig å registrere betydelig omsetningsvekst hos etablerte medlemmer uten at dette svekker resultatgraden. Mottatte regnskaper så langt i år for 2016 viser en gjennomsnittlig resultatgrad på 6 – 7 %. Det er også meget tilfredsstillende.

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Messeguiden

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle