Purus Line suksess på VVS Arena

 
Purus Line suksess på VVS Arena
Lansering av Trygghetskampanjen fra Purus Joti AS som startet på VVS Arena 28. og 29. september i år falt i god jord hos rørleggerne.

Mer enn 1.200 fagarbeidere var tilstede under Brødrene Dahl sitt 100 års jubileum på The Qube, Gardemoen. Under temaet, Robuste Løsninger, lanserte Purus sin første del av Trygghetskampanjen, Stålkontroll!

Markedssjef Anne Grethe Lunde, som var tilstede på Purus sin stand, er svært fornøyd med årets samling.

- Temaet for messen er robuste løsninger, og det er derfor vi har valgt å ha med de partnerne som representerer de robuste løsningene, sier Lunde.

Hun legger til at det det er viktig for Brødrene Dahl å ha med seg kjente og trygge merkevarer som rørleggeren stoler på.

Salgs- og Markedssjef i Purus, Søren Knudsen, er veldig fornøyd med arrangementet.

- Dette viser at vi er rørleggerens førstevalg når det kommer til slukmerke. Vi fikk vist frem våre nye sluk og delt gode erfaringer med de som arbeider med faget til daglig.

- Det første steget i vår markedskampanje, Stålkontroll, illustrerer viktigheten av klemringen og dens fortreffeligheter. Klemringen fikseres med seks skruer og er fullstendig stabil. Tilkoblingen til membranen skjer derfor helt uten risiko for lekkasje. Uansett tre- eller betonggulv, avslutter Søren Knudsen.

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår