Administrativ saksbehandler

 
Administrativ saksbehandler
Vil du være med på laget for et bærekraftig samfunn?

Stillingsbeskrivelse

GK Inneklima AS har en rekke store kunder gjennom riksdekkende avtaler. I det daglige ivaretas disse kundene gjennom våre mange avdelingskontorer. Ut over dette har vi en sentral bemanning for å koordinere kundedialogen og leveransen. Vi utvider vår sentrale enhet og søker etter en person for dispatching av kunder sentralt.

Arbeidsoppgaver:

  • Daglig kundekontakt
  • Rapportere og ajourholde
  • Administrative oppgaver rundt bestilling, utrulling og fakturering
  • Operativ kommunikasjon med lokale GK avdelinger og kunder
  • Teamarbeid

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Minimum et par års arbeidserfaring fra tilsvarende stilling
  • Relevant utdannelse
  • Kundeorientert
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Evnen til å jobbe strukturert og målrettet
  • Må kunne beherske MS Office

Vi kan tilby:

  • En spennende stilling i en teknologisk markedsledende bedrift i vekst og med solid økonomi
  • Gode utviklingsmuligheter og muligheter for kurs gjennom vårt interne kompetanseprogram (GK Skolen)
  • Å jobbe med utfordrende arbeidsoppgaver sammen med engasjerte medarbeidere i et tverrfaglig miljø
  • Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold, samt bil- og telefonordning
  • En bedrift hvor medarbeidere trives og er stolte av sin arbeidsgiver

Søknader behandles fortløpende

Arbeidssted: Oslo

Søk her

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår