Comfort-messe med lagånd og vinnerkultur

 
Comfort-messe med lagånd og vinnerkulturBildet: Administrerende direktør Kari Øgle Kjensberg (i midten), flakert av noen av de ansatte fra Comforts kjedekontor, er strålende fornøyd med årets messe.
Nylig ble Comfort-kjedens årlige minimesse og kickoff arrangert. 270 personer, en god blanding av Comfortører og leverandører, satte hverandre i stevne på The Qube på Gardermoen, hvor fotball og lagånd var gjennomgangstema.

Av Bjørn Laberg

Tema for årets messe var fotball, noe administrerende direktør i Comfort, Kari Øgle Kjensberg, mener ikke er det minste tilfeldig. - Fotball er lagsport og teamarbeid, og samsvarer veldig med hvordan Comfortører, leverandører og grossister ønsker å spille på lag – og faktisk gjør det. Sammen er vi absolutt sterkere, sier Øgle Kjensberg.

Hele messe-området og salen var derfor pyntet i fotball-ånd. Cheerleadere fra «Viqueens» sørget for en pangstart på messen, hvor de danset og klappet frem ansatte ved kjedekontoret. Informasjon fra kjedekontoret ble formidlet på en «fotball-stadion», der kjedekontoret stilte i fotball-drakter med navn og nummer på ryggen og ga alle både nyttig informasjon og en liten pep-talk, slik som trenere skal gjøre.

Bildet: Comfort-direktør Kari Øgle Kjensberg ankommer messen sammen med «Viqueens»

Messen ble for øvrig gjennomført i kjent stil, hvor Comfortørene fikk cirka 10 minutter på hver messe-stand. Her fikk leverandørene fortelle om siste nytt og vise frem sine produkter. Tirsdag kveld var forbeholdt prisutdeling og festmiddag

- Alle som var med på festen stilte i like draker, med Comfort-United-logo og nummer 19 på ryggen. Med standupkomiker Cecilie Steinmann Neess (Cess)som konferansier, hadde vi virkelig en garantist for smil og latter denne kvelden. Bandet Stagebreakers spilte gjennom middagen og utover kvelden, og sørget for kø på dansegulvet, sier Øgle Kjensberg

Dag to, onsdag, fikk messedeltakerne høre et foredrag av Nils Ingar Aadne (Nilsi), som fortalte om sitt år som toppidrettsutøver, med glimt i øyet, men hvor det vanket mange gode tips og råd. Comfortmessen 2019 ble avsluttet med et foredrag av Sigurd Herrlin Sørensen, som ga forsamlingen en oppdatering om hvordan verden ser ut nå innen retail.

Følgende prisvinnere ble klappet opp på scenen tirsdag:

«Årets messestand»
Vinner; Dansani AS

Bildet: Fornøyde ansatte i Dansani AS, som vant i kategorien beste messestand

 

«Årets Comfortbutikk - 2018»
Vinner: Brønnøysund Rør AS
(Dette er en pris som utdeles hvert år til en butikk som bl.a. følger kjedens butikkonsept, er lojale mot leverandørbeslutninger og innkjøp. Er godt drevet og har engasjerte medarbeidere)

Bildet: Brønnøysund Rør AS, her ved Knut Gullvik og Hanne Mortensen, ble årets Comfortbutikk 2018


«Årets Leverandør 2018»
Vinner: Linn Bad (for 10. gang!)
(Denne prisen deles ut til leverandør som er god på oppfølgingsrutiner, økende omsetning og god bredde hos medlemmene. Gode reklamasjonsrutiner)

Bildet: Linn Bad ble årets leverandør for 10. gang!


«Hedersprisen»
Hedersprisen gikk til administrasjonskoordinator Astrid Brun Haugen, som har jobbet på Kjedekontoret til Comfort i 20 år.
- Astrid holder orden i sakene. Uten henne hadde vi aldri hatt denne flotte Comfort-messen. Astrid står på for oss, fikser og ordner det meste. Vi er så stolte og glad for å ha henne som medarbeider på kjedekontoret, sier Kari Øgle Kjensberg avslutningsvis.

Bildet: Astrid Brun Hagen (t.v.) mottar fortjent hederspris, mens Cecilie Steinmann Neess sørger for god stemning.

Bildet: Stagebreakers stod for dansemusikken på The Qube


 

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår