Comfort og Bademiljø klatrer på Norsk Kundebarometer

 
Comfort og Bademiljø klatrer på Norsk KundebarometerBildet: Kari Øgle Kjensberg, administrerende direktør i Comfort-Kjeden og Bademiljø
VVS Norges to rørleggerkjeder klatrer i plasseringene på årets Norsk Kundebarometer, og er de eneste VVS-aktørene som er representert i undersøkelsen.

- Våre medlemmer satser stort på god kundekontakt og kundeservice, og det ligger til grunn i alt arbeidet vi gjør, sier Kari Øgle Kjensberg, administrerende direktør i Comfort-Kjeden og Bademiljø, i en pressemelding.

Comfort-Kjeden og Bademiljø har i årets Norsk Kundebarometer steget med henholdsvis 11. og 8. plasseringer. Comfort-Kjeden ligger i år på 37. plass og Bademiljø på 50. plass. De er de eneste VVS-aktørene som er med i undersøkelsen. 

– Vi synes det er veldig stas å stige på listen til Norsk Kundebarometer. Det gjenspeiler kundenes opplevelse av Comfort-Kjeden og Bademiljø, og deres tilfredshet med våre medlemmer. Vi er opptatt av nærhet til kundene, og våre medlemmer og deres ekspertise er vår viktigste ressurs, sier Kari Øgle Kjensberg, administrerende direktør i Comfort-Kjeden og Bademiljø (VVS Norge RMB). 

De to kjedene har i mange år profilert seg på å være et trygt valg for forbrukere og på å være best på bad. Dette gjenspeiles i kjedenes kundekontakt. Comfort-Kjeden og Bademiljø sine medlemmer satser mye på sine butikker og på å kunne gi kundene god veiledning og inspirasjon. Kjedene har også stort fokus på å avdekke kundens behov og leverer etter det. 

– I Comfort-Kjeden har fokuset lenge vært å være det tryggeste valget for kundene og å ha rørleggere som du kan stole på. Det samme er viktig for Bademiljø, som også i mange år har hatt fokus på å være best på bad, blant annet gjennom sin «10-års tetthetsgaranti», sier Kjensberg. 

– Det at vi også er de eneste VVS-aktørene som er representert i Norsk Kundebarometer, viser at kundene kjenner til og har et godt forhold til våre merkevarer. Vi ser på undersøkelsen som en temperaturmåler for hvordan kundene oppfatter oss, og strekker oss etter å bli enda bedre på neste måling. Det er viktig for Comfort og Bademiljø å være kundens førstevalg når badet skal pusses opp, planlegges eller ved akutt behov for rørleggerhjelp, sier hun avslutningsvis.

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår