God salgsvekst i Brødrene Dahl AS

 
God salgsvekst i Brødrene Dahl ASBildet: BDs sentrallager sett fra luften
Brødrene Dahl AS hadde en bra salgsutvikling i 2017. Veksten er fordelt på alle områder innen VVS, Vann & Miljøteknikk (VMT) og industri.

Administrerende direktør i selskapet, Roger Lunde, forteller at de ser den sterkeste veksten innen digitalt salg til store VVS-kunder. Salgsveksten var også bra til alle landets graveentreprenører, og store infrastrukturprosjekter innen VMT.

- Spesielt hyggelig er det å se positive signaler hos maritime og industrielle kunder. Vi ser også at vi har en bransje med sterk konkurranse. Kundene har tydelige krav til pris, kvalitet og høy servicegrad, fortsetter Lunde. Vi gjennomfører derfor endringer i organisasjonen. Dette for å bli enda mer konkurransedyktige. Som en del av restruktureringen av selskapet, er det besluttet at Marketing- og Kommunikasjonsavdelingen i dagens form vil opphøre, sier Lunde.

- En følge av dette er at ansvarlig for avdelingen, Herman Larssen, fratrer sin stilling som Marketing- og Kommunikasjonsdirektør. Vi takker Herman for lang og tro tjeneste i Brødrene Dahl, både som Markedsdirektør VVS og senest som Marketing- og Kommunikasjonsdirektør, sier Lunde.

- Vårt mål er å være Norges beste og mest effektive grossistpartner. Vi vil fortsette å investere i vårt sentrallager på Langhus innen automatisering og robotisering. Vi gleder oss til å jobbe sammen med våre kunder, for å bli enda mer effektive og digitale. Markedet ser bra ut, og vi ser frem imot et spennende 2018, avslutter Roger Lunde.

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Messeguiden

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår