GROHE lanserer en ny digital plattform

 
GROHE lanserer en ny digital plattform
Den 16. mars lanserer GROHE en helt ny digital plattform, GROHE X, som vil gi et innblikk i merkevarens strategier og produktnyheter.

Innholdet som vises på plattformen er tilpasset behovene til ulike målgrupper som rørleggere, grossister, arkitekter og sluttforbrukere. I tillegg vil plattformen fungere som et møtested hvor man kan få råd og inspirasjon, og kommunisere direkte med GROHEs eksperter.

GROHE X er spesielt utviklet for å sette kunden i førersetet med en interaktiv tilgang til de nyeste produktlanseringene og fremtidens trender. Plattformen oppdateres med nytt og inspirerende innhold hver uke, enten om det er installasjonsvideoer, redaksjonelt innhold, inspirerende artikler og bilder, eller live-streamede eventer.

Mer enn en ren messeerstatning
GROHE X var opprinnelig ment som et alternativ til ISH-messen, hvor GROHE valgte å trekke seg på grunn av Covid-19 pandemien. Men nå har GROHE X utviklet seg til å bli mer enn en ren messeerstatning: I tillegg til å være et samlested for tankevekkende og underholdene innhold, vil GROHE X fungere som en ny måte for GROHE å støtte kundene sine på. Nå som mulighetene for fysiske møter er begrenset, vil plattformen være det perfekte stedet å møtes for å dele idéer og samarbeide.

- GROHE X er et resultat av en innovativ tankegang. Vi har omfavnet den nye normalen og tolket utfordringene som nye muligheter, forklarer Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA & Co-CEO Grohe AG.

Skreddersydd økosystem
- Med GROHE X tilbyr vi kundene våre en sentral plattform som alltid er tilgjengelig til å gi inspirasjon og direkte kontakt med oss. Den nye digitale plattformen er bare begynnelsen på et skreddersydd økosystem med opplevelser som vil engasjere kundene våre i årene som kommer, legger han til.

- Selv om fysisk avstand er av største betydning i disse dager, vil vi fortsatt tilby våre kunder et unikt rammeverk for å oppleve våre innovasjoner og kommunisere direkte med oss. GROHE X tilpasser seg etter ulike kundebehov slik at kunden får en skreddersydd opplevelse. Det er utrolig hva teamet vårt har klart å utvikle på så kort tid, sier Thomas Fuhr, Leader Fittings LIXIL International & Co-CEO Grohe AG.

Nye kommersiell strategi
I tillegg til et stort spekter av nytt innhold, vil GROHE avholde en rekke forskjellige digitale arrangementer for GROHEs kunder og samarbeidspartnere. Disse eventene vil finne sted i de to første ukene etter lanseringen den 16. mars, som en erstatning for ISH-messen. Utformingen av selve plattformen og det skreddersydde innholdet, gjenspeiler også GROHE sin nye kommersielle strategi som ble introdusert i juli i fjor. Etter tilbakemeldinger fra GROHEs kunder og samarbeidspartnere, har leverandøren utviklet en tilpasset produktportefølje til hver målgruppe; grossister og rørleggere, arktiekter, og sluttforbrukere.

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår