Lederassistent for VP

 
Lederassistent for VP
Søknadsfrist: 28.02.2023
Sted: Stavanger - Water & Environment
Tittel: Lederassistent

Ønsker du å jobbe tett på ledelsen innen Energi og Industri i COWI? Sitter du med et service gen i kroppen, er proaktiv og organisert? Da vil vi gjerne høre fra deg!

BLI EN DEL AV VÅR AVDELING ENERGI OG INDUSTRI
COWI er et internasjonalt rådgivende ingeniørselskap med rundt 1200 medarbeidere i Norge. Energi og Industri er en del av divisjon Vann og Miljø som består av 380 ansatte. Du vil jobbe side om side med et av Norges ledende fagmiljø innen Energi og Industri med stort fokus på grønn omstilling. Hos COWI vektlegger vi god kvalitet i hvert ledd, godt samarbeid, fleksibilitet og evne til å dele kunnskap med hverandre.
 
DU FÅR EN VARIERT HVERDAG MED STOR GRAD AV ANSVAR

Vi er nå på utkikk etter en lederassistent som vil jobbe tett inn mot vår avdelingsleder (VP). I denne rollen vil du være avdelingslederen sin støttespiller og bidra til å effektivisere hverdagen gjennom å sikre produksjonsflyt og praktiske gjøremål. I tillegg vil du ha kontakt med ledergruppen. Stillingen innebærer varierte og utfordrende oppgaver. Vi ser etter en service-orientert person med godt humør, mye energi og pågangsmot. Du vil bli tett innlemmet i ledergruppen med våre prosjektsjefer, markedsdirektør og støttefunksjoner som finans, HR og kvalitet. I tillegg har vi tett integrasjon med øvrige avdelinger i divisjonen. 
 

Du får blant annet mulighet til å jobbe med:

  • Bistå i plan- og strategiprosesser og støtte avdelingsleder (VP) i utarbeidelse og kvalitetssikring av dokumenter og sakspapirer 
  • Bistå i tilbudsprosesser
  • Utarbeide underlag for kontrakter og avtaler
  • Oversette (norsk-engelsk-dansk) og utarbeide skriftlig dokumentasjon på engelsk
  • Kommunikasjon av felles informasjon til våre medarbeidere, portalmeldinger og nyhetsbrev.
  • Vedlikehold av Energi og Industri sin hjemmeside på portalen, og administrere mapper og filer 
  • Fremskaffe dokumentasjon ved behov (rapporter, attester o.l.)
  • Støtte planlegging av store prosjekter, samlinger og sosiale arrangementer
  • Sammenstille, analysere og fremstille beslutningsunderlag.
  • Fungere som avdelingens kontaktperson mot andre COWI enheter, bl.a. Facility management, våre danske kontorer, og på tvers av COWI Norge.
  • Planlegge og koordinere reiser og utarbeide reiseutlegg.
  • Organisere og tilrettelegge avdelingssjefens møtekalender
  • Planlegge og organisere møter samt utarbeide referater
  • Forberede møter, utarbeide presentasjoner, dokumenter og annen skriftlig dokumentasjon.

Vi ser gjerne at du har følgende kvalifikasjoner:

  • Høyere relevant universitetsutdannelse, men relevant erfaring/kompetanse med rett innstilling kan kompensere for manglende utdanning
  • Gjerne erfaring fra tilsvarende stilling
  • Gode IT-kunnskaper (spesielt MS Office)
  • God forretningsforståelse
  • Teknologiforståelse

For å lykkes i denne rollen er det viktig at du er en fremoverlent lagspiller som evner å være strukturert, nøyaktig, ansvarsfull, selvgående og pålitelig.


Vi ønsker at du kjenner deg igjen i følgende:

  • Strukturert og metodisk tilnærming til oppgaver
  • Svært gode kommunikasjonsegenskaper, flytende norsk og engelsk, skriftlig og muntlig 
  • Proaktiv, selvgående og nøyaktig
  • Serviceinnstilt og fleksibel
  • Analytisk, nysgjerrig og profesjonell fremtoning
  • Høy leveringsevne og kvalitetsbevisst
  • Godt humør!

 
HAR DU SPØRSMÅL?
Da kan du ta kontakt med Svein Ove Svendsen på telefon 974 79 577

SLIK SØKER DU 
Vi ser gjerne at du sender oss din søknad og CV så snart som mulig, vi vil fortløpende vurdere søkere.

COWI SOM ARBEIDSPLASS
Kjennetegnet for mange av våre prosjekter i COWI er at de er flerfaglige, store og av stor samfunnsmessig betydning. COWI tilbyr en spennende og dynamisk arbeidsplass med gode utviklingsmuligheter. Videre vil du selv være med på å forme din karriere og arbeidshverdag gjennom en personlig utviklingsplan som utarbeides i samarbeid med din leder. Vi har et sterkt og tverrfaglig miljø som setter høye krav til kompetanse og faglig integritet.
 
Videre kan vi tilby deg:

  • Muligheten til å bygge opp din kompetanse med spennende prosjekter fra dag én
  • Gode muligheter til egenutvikling gjennom prosjekter, kurs og mentorordninger
  • Et godt arbeidsmiljø - det er viktig for oss å være rause og stille opp for hverandre, noe som gjenspeiles i medarbeiderundersøkelser
  • Nasjonalt og internasjonalt samarbeid på tvers av organisasjon og fagfelt. Vi har ca. 70 ulike faglige nettverk i COWI
  • Et aktivt bedriftsidrettslag, lønningstreff og bedriftshytter
  • Fleksibel arbeidstid
  • Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger


#Li-Hybrid

Søk her

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår