Millionærer hos Syberg VVS

 
Millionærer hos Syberg VVS Bildet: Salgs og markedssjef Jens Østeraas fra Syberg VVS er stø på hånden når han bekler nye medlemmer med premien, røde bukseseler. Her får Gina Nilsen Veidal fra Comfort Fredrikstad sine lekre nye gevanter.
18.09.09: VVS-grossisten Syberg har siden 2005 hatt sin egen ?millionærklubb? for kjedemedlemmer i Comfort. Alee som i løpet av ett år bestiller varer for mer enn èn million kroner, blir høytidelig overrakt røde bukseseler.
18.09.09: VVS-grossisten Syberg har siden 2005 hatt sin egen ”millionærklubb” for kjedemedlemmer i Comfort. Alee som i løpet av ett år bestiller varer for mer enn èn million kroner, blir høytidelig overrakt røde bukseseler.
I dag er det 27 comfortører som kan pynte seg med slike seler. I en enda gjevere Syberg-klubb deles det ut vester av type Bør Børsson. 12 medlemsbedrifter har slike vester etter kjøp på mer enn fem millioner kroner. 

Kraftig vekst
VVS-grossisten Syberg VVS AS har ekspandert kraftig de siste fem årene. Omsetningen er femdoblet, og med ny lokalisering på Kjeller er grunnlaget lagt for videre vekst.
- Med det nye lageret vi nå disponerer kan denne veksten fortsette, og vi kan dermed både opprettholde en rimelig lønnsomhet samt utvikle service og samarbeidsprosjekter, forteller Sybergs nye daglige leder Arild Bergstrøm. 

Høyspent leder
Arild Bergstrøm har tilrettelagt flyttingen av lageret og de ansatte i Syberg fra Sinsen til Kjeller.  Arild er utdannet høyspentmontør og har fagbrev som det og som butikkmedarbeider i en VVS-bedrift.Det han vet om lagerstyring og VVS-grossister har han lært hos Brødrene Dahl AS. Der har han jobbet de siste 20 årene som butikksjef for BDs servicesenter i Grenseveien i Oslo, og de senere årene som driftssjef for BDs servicesentre for Oslo og Akershus. Nå utvikler Syberg nye varesortimenter skreddersydd etter kundenes behov og ønsker, og det nye lageret har kapasitet til en kraftig vekst, understreker Bergstrøm.
-Selv om Syberg VVS AS er eiet av Rørleggerkjeden Comfort ,vil alle kunder tjene på å bruke den lille grossisten. Her stiller alle på samme linje, understreker Bergstrøm.

Forventer mer vekst
 - Fordi vi ikke er eller skal bli en fullsortiments grossist, må kundene selvsagt kjøpe enkelte varer hos andre enn oss, men på det sortimentet vi fører – deriblant solide merker innen bad og dusj – er vi meget konkurransedyktige, påpeker Bergstrøm.
comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår