Profilerer «En skikkelig rørlegger»

 
Profilerer «En skikkelig rørlegger»Bildet: Arbeidsstokken hos Comfort Lier teller 6 rørleggere, 2 voksenlærlinger og 6 butikkansatte.
Rørleggerbedriften Comfort Lier har profilert bilparken med rørleggernes unike budskap. Målet er å løfte frem alle de flinke rørleggerne og vise deres personlighet for kundene.

Noen av budskapene som går igjen er blant annet «En skikkelig rørlegger kan faget sitt», «En skikkelig rørlegger viser yrkesstolthet» og «En skikkelig rørlegger møter forberedt». 

– Målet med kampanjen og profileringen av bilene er å vise frem våre flotte rørleggere, slik at kundene også ser hvem de kan kontakte. Vi vil få frem hver av rørleggernes personlighet og vise at de er stolte rørleggere, sier Solfrid Sandbekk, butikkleder hos Comfort Lier, i en pressemelding.

Kampanjeideen og budskapene ble utviklet av rørleggerne hos Comfort Lier. Rørleggerne er en viktig del av markedsføringen hos rørleggerbedriften og blir aktivt løftet frem utad. 

– Kampanjen viser at det er en fin gjeng med rørleggere som jobber hos oss, og hele opplegget har blitt veldig godt mottatt av kundene våre, sier Sandbekk.

– Vi er stolte av å ha Comfort Lier som en del av kjeden og er imponert over rørleggernes kampanjebudskap. De står på og er stolte representanter for Comfort, og så fronter de også så viktige budskap, sier Kari Øgle Kjensberg, administrerende direktør i Comfort-Kjeden og Bademiljø (VVS Norge RMB). 

Renovering av bad og servicejobber

Arbeidsstokken hos Comfort Lier teller 6 rørleggere, 2 voksenlærlinger og 6 butikkansatte. Arbeidsmengden har i det siste tatt seg godt opp igjen, etter å ha vært preget av pandemi og restriksjoner. 

– Vi ser at det absolutt går rett vei nå. Vi jobber mye med renovering av bad og vanlige servicejobber som å hjelpe kundene med å bytte ut enkeltelementer. Særlig nå før sommerferien er det mange som skal fikse ting, sier Sandbekk.

Comfort Lier holder oppe i fellesferien med rørleggere på jobb og tilnærmet vanlige åpningstider i butikken. 

Nordisk design selger godt

Sandbekk forteller at de selger mange produkter fra nordiske designere og leverandører, spesielt på dusj og større baderomsmøbler. Svedbergs kolleksjon med Halvor Bakke, Epos by Halvor Bakke, som selges eksklusivt hos Comfort-Kjeden og Bademiljø, har også vært populær blant kundene.

– Det er viktig for oss at det er ordentlig kvalitet på produktene vi selger. I den anledning skal vi også ha kundekveld 19. oktober, hvor Halvor Bakke kommer til oss for å vise frem baderomskolleksjonen med Svedbergs. Det gleder vi oss til, avslutter Sandbekk.  

Bildet: Rørlegger Jens Gunnar Trydal, Comfort Lier

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår