Susanne Gantzel til Purus Joti og Unidrain

 
Susanne Gantzel til Purus Joti og UnidrainBildet: Ståle Johannesen, Susanne Gantzel og Søren Brøndum Knudsen
Som et ledd i en styrket organisasjon hvor merkenavnene Unidrain, Purus, Joti og Jafo får et bredere nedslagsfelt, har Purus Joti lykkes å få Susanne Gantzel med på laget.

Sjef for merkevarene i Norge, Jan Gøransson, er fornøyd med at det nå bygges en organisasjonen i takt med forventningene i markedet.

- Vi trenger Susanne sin kompetanse for å bli enda tydeligere i markedskommunikasjon når vi nå har så mange merkenavn. Det er viktig for oss at vi er tydelige på de ulike produktegenskapene mot våre ulike målgrupper, sier Gøranson.

Merkevarer i vekst

Susanne Gantzel begynner i en markedsavdeling som nå rustes for å håndtere de ulike aktivitetene.

- Jeg har lenge hatt lyst til å jobbe med sterke merkevarer i vekst ettersom jeg kjenner bransjen fra min tidligere stilling i FM Mattsson Mora Group Norge AS.

- Det skal bli moro og jobbe i et team der vi skal posisjonere Unidrain mot arkitekter og entreprenører, mens Purus skal forbli størst hos rørleggerne.

Markedsansvarlig Jarle Ørnebo er stolt over å ha med seg Susanne på laget.

- Vi er avhengig av kompetanse som innehar ulike spesialfelt innen markedsføring. Vi skal supportere salgsorganisasjonen slik at vi alle har de beste verktøyene til å imøkomme nye trender mot nye og eksisterende kunder, avslutter Ørnebo.

Salgsorganisasjonen som Gantzel skal jobbe for er Ståle Johannesen for Unidrain og Jafo mens Søren Knudsen leder Purs og Joti.

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Messeguiden

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår