Vi søker Customer Success Manager til Byggfakta Norge

 
Vi søker Customer Success Manager til Byggfakta Norge
Byggfakta AS er en del av Byggfakta Group - en ledende informasjonsleverandør til den europeiske byggebransjen, som også betjener sektorer innen eiendom, helse, anbud og andre bransjer med spesifikke behov. Vi gir våre kunder høyst relevante markedsdata og business intelligence-tjenester, som er avgjørende for å identifisere og generere salgsleads.

Vår egen database er basert på (1) unik tilgang til samarbeidspartnere i bransjen, (2) vårt dedikerte research-team og (3) teknologisk aktivert automatisering av datainnsamling og analyse.

For at våre kunder skal oppleve oss som en viktig samarbeidspartner, leverer vi en bredde av tjenester som få eller ingen andre i markedet kan tilby. I dag opplever vi at over 90% av kundene våre ønsker videre samarbeid omkring vårt kjerneprodukt/-tjeneste. Dette viser at markedet virkelig verdsetter vår lønnsomme informasjon og dyktige selgere/rådgivere.

Vi setter alltid oppdraget vårt først og jobber sammen som et team. Vi bryr oss om hverandre, oppmuntrer hverandre og proaktivt hjelper hverandre til å lykkes. Vi setter pris på mangfold og bruker våre forskjellige styrker til å vokse sammen. Vil du bli del av Byggfakta og tre inn i nyopprettet stilling som Customer Success Manager? 

I rollen som Customer Success Manager blir du ekspert på våre tjenester og har et tydelig ansvar i kundereisen. Du skal sørge for en effektiv operasjonell drift gjennom fordeling av oppgaver, kompetansebygging og kontinuerlige effektiviserings-/forbedringstiltak. For at du skal lykkes og trives i rollen ser vi etter deg som er initiativrik, problemløsende og har gode samarbeidsevner. Du må kunne foreta selvstendige vurderinger og prioriteringer, slik at våre tjenester møter kundens forventninger. 

Teamet ditt er ansvarlig for å aktivere kundene gjennom kundemøter, ulike prosjekter, ved å gjennomføre servicevurderinger og feil-/endringsledelse. Du vil oppleve en god kombinasjon av strukturert opplæring og det å bli kastet ut på dypt vann, og vi håper du tar utfordringen! Stillingen blir del av bedriftens ledergruppe.

Byggfakta holder til på Verket, den nye bydelen i Moss, og består i dag av ca 40 ansatte i alle aldre.

Vi tilbyr: 

  • Et spennende miljø med høyt arbeidstempo hvor læring og utvikling er i sentrum.
  • Ansvarsfull rolle med påvirkningsmuligheter.
  • God coaching og oppfølging.
  • Å bli del av et åpent og inkluderende lederteam.
  • Hyggelige kolleger.
  • Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Arbeidsplass i ett av Moss` flotteste lokaler på Verket med sjøutsikt.
  • Felles treningsrom.
     

Som Customer Success Manager vil du ha ansvar for blant annet:

  • Levere gode kundeopplevelser som bidrar til økt mersalg og redusert kundeavgang.
  • Sørge for en effektiv operasjonell drift gjennom fordeling av oppgaver, kompetansebygging og kontinuerlige effektiviseringstiltak.
  • Sørge for at vi har en "fail fast" holdning med raske tilbakemeldingsrutiner slik at vi alltid jobber med forbedringer i kundereisen.
  • Sikre trygg og effektiv måling og relevant innsikt til lederteamet du er del av.
  • Utvikle avdelingen i takt med markedets forventning om mer digitale kundereiser.
  • Byggfakta vil om kort tid bli del av et større konsern med selskaper i andre land. Dette vil gi oss en større produktportefølje som igjen vil gi tilgang til enda flere kunder og nye forretningsområder med innblikk i nye bransjer. I den forbindelse vil din rolle bli viktig når vi skal iverksette implementering av nye kunder.


Er dette deg?

  • Du er en god menneskeleder som kan bygge god struktur og etablere fruktbare relasjoner med team-medlemmer.
  • Du vet hvordan du skal forhandle og kommunisere med kunder.
  • Du har erfaring fra, eller kjennskap til lisensbaserte tjenester (SAAS, software as a service).
  • Du er flink med ny teknologi og vet å omsette din innsikt til gode tiltak for din avdelings utvikling.
  • Å hjelpe andre med å få jobben gjort er like viktig som å fullføre dine egne ting. Det er teamets flyt som teller.
  • Vi håper du kjenner deg i igjen i våre verdier; Presisjon, Takhøyde og Humør.
  • Og til slutt må du rett og slett elske innsikt og være nysgjerrig på både andre mennesker, prosesser og kunder. 
  • Relevant høyere utdanning eller arbeidserfaring som kompenserer for dette.

Rekrutteringen har startet og vi behandler søknader fortløpende. Når du søker er det viktig at du legger ved en oppdatert CV, karakterer fra ditt studium og en søknad/motivasjonstekst, der du forteller litt mer om deg selv og din motivasjon for rollen og å bli en del av oss. Har du spørsmål til stillingen kan du ta kontakt med Partner i People, Anette Nustad, an@people.no/41267720.

Arbeidssted: Byggfakta Docu AS | Moss
Søknadsfrist: Snarest

Søk her

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår