Sterk merkevare visste muskler på ISH

 
Sterk merkevare visste muskler på ISHMed sine merker AXOR og hansgrohe viste den sørtyske baderoms- og kjøkkenspesialist Hansgrohe Group 500 nye produkter frem på verdens største VVS-fagmesse midt i mars. Den 2 000 kvadratmeter store messestanden ble besøkt av nesten 61 000 gjester.
Med sine merker AXOR og hansgrohe viste den sørtyske baderoms- og kjøkkenspesialist Hansgrohe Group 500 nye produkter frem på verdens største VVS-fagmesse midt i mars. Den 2 000 kvadratmeter store messestanden ble i løpet av de fem messedagene besøkt av nesten 61 000 gjester som lot seg imponere av de to merkenes ekspertise innen design og innovasjon.

Imponerende messestand var en perfekt scene
Allerede da man trådte inn i messens Festhalle, ble man møtt av store, imponerende LED-skjermer som viste nytt fra AXOR og hansgrohe samt fra sykkellaget BORA-hansgrohe. Merkenes nye identiteter dannete rammen om produktpresentasjonene på standen. AXORs armaturer og dusjer for luksuriøse baderom og kjøkken ble vist frem i elegante, mørke omgivelser under overskriften ”Form Follows Perfection”. I den annen side av messestanden lot merket hansgrohe gjestene ”Meet the Beauty of Water” i form av premiumarmaturer, -dusjer og -kjøkkenprodukter.

- ISH 2017 var den perfekte plattformen til å presentere våre to sterke merker, AXOR og hansgrohe, og de nye produktene for et globalt publikum, forteller Thorsten Klapproth, CEO i Hansgrohe Group.

- Vi er veldig fornøyde med den positive feedbacken fra fagfolk og forbrukere og særlig de mange viktige prisene som vi vant i forbindelse med messen. Det bekrefter oss i vår strategi om å skape ekte merverdi for kundene ved å gjøre bruken av vann til en emosjonell opplevelse.

Prisvinnende produktinnovasjoner
Et sant prisregn bekreftet de innovative produktenes suksess før og under messen: Zero og Select-variantene i den nye armaturkolleksjonen AXOR Uno vant den 10. mars den internasjonalt anerkjente designprisen ”iF Gold Award”. Hansgrohe Group vant i alt ni designpriser for AXOR og hansgrohe-produkter, og det sender firmaet opp på en 6. plass på iF’s designranking 2017. Det betyr at Hansgrohe Group igjen er sanitærbransjens best plasserte som til og med ligger foran virksomheter som Audi, BMW og Apple.

Ikke bare produktenes design men også deres kvalitet har blitt anerkjent i forbindelse med ISH. Den uavhengige test-, inspeksjons- og sertifiseringsvirksomhet Kiwa overrakte på messen Hansgrohe et svensk typegodkjenningssertifikat for 241 produkter, og ytterligere 900 produkter følger i de kommende månedene. Denne godkjenningen viser at det bare er anvendt testede og sertifiserte materialer i produktet, og den omfatter samtidig en mekanisk test etter samme EN-standard som SINTEF.

AXOR og hansgrohe-events på messen
To ISH-kvelder bød på særlige events på messestanden. Premiummerket hansgrohe arrangerte som ny sponsor av sykkellaget BORA-hansgrohe en sykkelsimulator-konkurranse med en hansgrohe Showerpipe som førstepremie. Sykkelrytter Emanuel Buchmann, vinner av 8. etappe i Tour de France 2016, gav deltakerne gode råd innen start. AXOR dedikerte en kveld til perfeksjon i design og musikk med en storslått opptreden av stjernepianisten Joja Wendt på et Steinway & Sons flygel. Ut over eventen på sin egen stand var AXOR også vert for AXOR Talks på trendforumet ”Pop Up My Bathroom” om temaene smarte hotellbaderom, individualisering på hotellbaderommet og Bathroom-Sharing-konsepter.

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår