Themia organiserer for vekst

 
Themia organiserer for vekstIllustrasjonsbilde
Danfoss AS, Heat Pumps, bedre kjent som Thermia blant mange kunder I Norge, strukturerer virksomheten.

- Det er en rekke endringer i organisasjonsstrukturen og i måten vi jobber på, som kommer til å gi forbedringer overfor våre kunder, sier Salgssjef Hans-Christian Francke i en pressemelding.

- Vi har allerede tatt grep i forhold til å legge salget av store varmepumper i en egen avdeling slik at kundene kan få raskere svar på prosjektering, systemforslag og beregninger. Andreas Magnusson er i operativ virksomhet med ansvaret for dette viktige segmentet, sier Franche. 

- Leif Levin har tatt tak for å reorganisere Thermias service og ettermarked, slik at avdelingen for ettermarked og ettemarkedssjef Christer Gudmundsrud får hjelp til å forbedre dette viktige området av virksomheten. Tidligere ble ettermarkedet dekket av egne teknikere, men etter hvert som utviklingen bidrar til at vi får stadig flere maskiner i markedet er dette ikke lenger en praktisk måte å organisere ettermarkedet på. Derfor bygger vi nå opp et nytt nett av service bedrifter som vil bistå Thermia med service og vedlikehold av maskiner i markedet, sier Francke.

- I tillegg har vi ansatt Sebastian Barth som ny teknisk hjelp på ettermarkedet. Sebastian har teknisk utdannelse på varmepumper og blir sittende i vårt sterke support-team i Arvika, der han vil dra nytte av miljø og kompetanse blant de andre ansatte i denne avdelingen, sier Salgssjef Hans-Christian Francke avslutningsvis i pressemeldingen.

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Aktuelle prosjekter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Kurs og Seminarer

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

Nyttekjøretøy

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår